30_1

Dorothé Roubos

Manager marketing en communicatie Stuur een bericht 0183 620 066
Terug naar overzicht

Online vindbaarheid voor de KCVG

Hoe ben ik online goed vindbaar voor mijn achterban? Hoe zorg ik ervoor dat onze website goed gevonden wordt op de kennis en expertise die wij allemaal “in huis” hebben? Deze vragen vormden het uitgangspunt voor het communicatieproject van de KCVG (Kenniscentrum Verzekeringsgeneeskunde). Het resultaat: een geheel vernieuwde en frisse website inclusief zoekmachineoptimalisatie (SEO).

Hoe hebben we het project aangepakt?

Met een kick-off zijn we gestart waarin alle wensen in kaart zijn gebracht. Wie is je doelgroep?, Wat zijn de doelen van de website?, Via welke keywords wil je als KCVG gevonden worden? en Wat moet de uitstraling zijn? Dit resulteerde in een duidelijke navigatie van de website inclusief een functioneel ontwerp, waar de webbouwer vervolgens mee aan de slag kon.

Binnen een kort tijdsbestek is de website opgezet en is de webmaster getraind om de website op de juiste manier te vullen. We zijn daarin ook kritisch over de invulling van de pagina’s en denken ook actief mee hoe deze in te vullen.

Vanzelfsprekend hebben we ervoor gezorgd dat de website online goed vindbaar is. Zo hebben we geadviseerd op het gebied van SEO. Welke keywords moet je inzetten en hoe pas je deze op de juiste wijze toe in het CMS, maar ook bij het schrijven van teksten.

Het resultaat mag er zijn; dé website waar je een kijkje moet nemen als je informatie zoekt over de verzekeringsgeneeskunde!

Sluiten