Nieuws

Professionele begeleiding tijdens online LOG-dag

dinsdag 2 maart 2021

Al jaren mogen we het secretariaat verzorgen voor de Vereniging Klinische Genetica Nederland (VKGN). Zij organiseren een aantal keer per jaar de LOG-dag (Landelijk Overleg Genetic counseling). Het programma bestaat uit een gehele dag met een combinatie van expert voordrachten en casuïstiek gekoppeld aan een thema. Normaliter vindt deze dag op een fysieke locatie plaats en ondersteunen wij in de voorbereiding. Gezien COVID-19, kon dat niet doorgaan. De organisatie koos ervoor om deze hele dag online te organiseren. Met 230 deelnemers in een online Teams meeting met presentaties en ruimte voor interactie. Daarnaast werd er ook netjes geregistreerd wie er aanwezig waren. De VKGN: “We zijn heel erg blij met het meedenken en de professionele ondersteuning van Cantrijn, waardoor de online LOG-dag een succes is geworden!”

Lees meer

Webinar voor verenigingen en stichtingen 16 maart 2021

maandag 15 februari 2021

Ben jij al op de hoogte van de wetwijzigingen m.b.t. aansprakelijkheid van bestuurders van jouw vereniging of stichting? Neem deel aan ons webinar en laat je bijpraten!

Lees meer

Deskundige begeleiding op de digitale snelweg

donderdag 4 februari 2021

In het tijdperk van de digitale revolutie kan geen organisatie functioneren zonder een optimaal functionerende automatisering. Cantrijn begeleidt haar klanten daarin, met de deskundige hulp van ervaren IT-partners Tredion en DailyCMS. Edwin van Gorsel van Cantrijn, Femke Cornelissen van Tredion en Timo van Tilborg van DailyCMS vertellen over de almaar voortschrijdende technieken en hoe deze doeltreffend in te zetten. Edwin: ,,Veel klanten van Cantrijn, hebben zelf niet de gelegenheid of de kennis om zich met automatisering bezig te houden. Bestuursleden hebben naast hun verenigingswerk immers gewoon hun eigen drukke baan. De e-mail en de applicaties die nodig zijn, moeten werken. Het realiseren ervan en het beheer leggen de klanten bij ons neer.’’

Lees meer

Het algemeen belang boven het eigenbelang

woensdag 13 januari 2021

Cantrijn verzorgt het secretariaat voor verschillende grote serviceclubs in Nederland. Goed doen voor de samenleving, dat is waarvoor deze organisaties bestaan. Op deze plaats stellen we JCI, Lions en Rotary graag nader aan je voor.

Lees meer

Wij zijn onze klant

maandag 11 januari 2021

Cantrijn verzorgt voor verenigingen, instellingen, bedrijven en projectorganisaties bij alle voorkomende ondersteunende activiteiten. Al vijfentwintig jaar lang. Een mooie gelegenheid om met Ingrid Cantrijn en Edward van der Meijden stil te staan bij de gedrevenheid achter een unieke organisatie.

Lees meer

Week van de vereniging

donderdag 19 november 2020

De Nederlandse Associatie (DNA) viert dit jaar haar vijfjarig jubileum. Dit doen zij o.a. met "de Week van de Vereniging". Mooi om een week lang stil te staan bij allerlei ontwikkelingen die verenigingen meemaken. Als enthousiaste partner vieren wij dit jaar ook ons jubileum. Al 25 jaar mogen we verenigingen ondersteunen op het gebied van secretariaat, administratie, kwaliteit en communicatie. Ook organiseren wij al jaren allerlei bijeenkomsten voor verengingen. Juist in deze bijzondere tijd gaan wij nog een stap verder!Door COVID-19 kunnen we elkaar niet zo makkelijk fysiek ontmoeten. Toch is het zó belangrijk om wel contact met je leden te houden. Daarom helpen wij je graag met het organiseren van jouw online bijeenkomst, ALV of webinar. Volledig online of in een hybride vorm, het is allemaal mogelijk. Wij denken graag met je mee! Wist je dat: Je via Meet and C (label van Cantrijn Groep) ook vergaderruimtes en flexplekken in Gorinchem kunt reserveren? Groepen tot 20 personen kunnen elkaar op deze manier toch ontmoeten en samenwerken, binnen de COVID-19 richtlijnen. We via cMember (label Cantrijn Groep) een community management platform bieden, genaamd Semble. Hiermee kun je op een interactieve manier communiceren met je achterban en met elkaar in contact blijven. Wil je ook graag meer contact houden met jouw achterban? Neem dan vrijblijvend contact met ons op!

Lees meer

25 jaar Cantrijn

dinsdag 1 september 2020

We hebben iets te vieren. Vandaag is het precies 25 jaar geleden dat Ingrid Cantrijn voor zichzelf begon. Inmiddels bieden we met een kleine 40 medewerkers dag in dag uit ondersteuning aan tal van vormen van samenwerking. Van verenigingen, stichtingen, projectorganisaties, communities tot aan kleine ondernemingen. 25 jaar is een mooie mijlpaal waar we een geheel jaar aandacht aan gaan schenken. Uiteraard op gepaste wijze met diverse activiteiten voor onze medewerkers, relaties en klanten. Een van onze activiteiten is het uitbrengen van een "Cantrijn magazine" die later dit jaar zal verschijnen.Langs deze weg willen we ook alle klanten bedanken voor het vertrouwen en hopen op een mooi jubileumjaar samen.

Lees meer

Jouw ALV en andere bijeenkomsten volledig online georganiseerd!

woensdag 22 april 2020

Al 25 jaar organiseert Cantrijn ALV’s en tal van andere bijeenkomsten voor verenigingen. We weten dus wat er allemaal bij komt kijken. In de komende tijd zullen tal van verenigingen hun ALV online willen organiseren. Maar hoe doe je dat nu op een slimme manier, zodat het sowieso technisch al probleemloos verloopt voor zowel het bestuur als de deelnemers? Cantrijn kan je hierbij perfect helpen! We bieden ‘online meeting support’ voor een vast all-in tarief vanaf € 995,- excl btw. Cantrijn ‘organiseert en produceert’ jouw online bijeenkomst. Dit houdt in dat onze ervaren producers je compleet ontzorgen bij:

Lees meer

Samen slimmer

woensdag 18 maart 2020

Ook binnen Cantrijn hebben we uiteraard alle maatregelen genomen die verspreiding van het coronavirus tegengaan. Zo werken inmiddels nagenoeg al onze collega’s van huis uit. Deze mogelijkheden hadden we gelukkig altijd al, dus daarom waren we goed voorbereid op deze uitzonderlijke situatie. Onze dienstverlening gaat dan ook door, zoals je van ons gewend bent.In lijn met alle adviezen van de overheid en het RIVM sturen we er op aan om fysieke afspraken met klanten en andere relaties om te zetten in telefonische en/of video-afspraken. Hiervoor zijn een breed scala aan online tools beschikbaar, variërend van oplossingen voor kleine teambesprekingen tot het houden van algemene ledenvergaderingen met tientallen deelnemers. We zetten deze uiteraard graag voor je in. Informeer bij jouw vaste contactpersonen binnen Cantrijn naar de mogelijkheden. Er kan heel veel meer dan je wellicht denkt!

Lees meer

Corona platform Gorinchem via Semble

maandag 16 maart 2020

Mooi dat we de regio Gorinchem hebben kunnen helpen bij het opzetten van het corona platform Gorinchem voor bedrijven. De gemeente Gorinchem en IKG hadden naar aanleiding van een overleg vorige week de behoefte geuit om met alle bedrijven in regio Gorinchem in contact te staan. In deze tijd is het delen van kennis van onschatbare waarde. D.m.v. Semble zijn we in staat geweest dit in een dag op te zetten. Bedrijven delen hier kennis en informatie, tips en tricks en vanuit de gemeente wordt ook regelmatig een update geplaatst. Maximale informatievoorziening in deze turbulente tijd.

Lees meer
Sluiten