Nieuws

3 tips voor de organisatie van fysieke events dit najaar

dinsdag 8 juni 2021

‘Elkaar ontmoeten’ dat is wat de leden van de meeste verenigingen dit najaar weer willen gaan doen. Want als we eerlijk zijn, hebben de meesten van ons het wel gehad met de Teams en Zoom meetings, webinars of andere online evenementen. Natuurlijk door Corona kon het niet anders en was het een waardevolle tool om toch contact te houden met je leden en kennis te delen. De behoefte om elkaar te ontmoeten en bij te praten is er nu zeker. Dus fysieke evenementen gaan er weer komen. Maar hoe pak je dat nu aan? Er is tenslotte geen zekerheid voor wat betreft Corona en de maatregelen die er dit najaar zijn. Daarom geven wij je drie tips voor de organisatie van fysieke evenementen dit najaar.

Lees meer

Een kijkje in vele keukens

woensdag 19 mei 2021

Dorothé Roubos vertelt wat het interview met Koningin Maxima op 17 mei jl. te maken heeft met Cantrijn en welke rol zij binnen onze organisatie vervult.

Lees meer

Succesvol webinar UBO-register en WBTR

woensdag 17 maart 2021

Gisteren was ons eerste succesvolle webinar voor verenigingen en stichtingen. Tijdens het webinar werd ingezoomd op de diverse juridische onderwerpen waar je als bestuurder de komende periode mee te maken krijgt, namelijk de verplichte UBO-registratie en de Wet Bestuur en Toezicht Rechtspersonen WBTR. Gejo Heijkants (Heijkants Notariaat), Ferry Storre (R-B&A en Partners) en Lisanne de Visser - den Hartog (Cantrijn) gaven een toelichting op deze twee onderwerpen. Naast een toelichting werd er ook praktisch aangegeven op welke zaken je moet letten als bestuur van een vereniging of stichting. Immers wil je het voor je bestuur goed geregeld hebben als het gaat om aansprakelijkheid. Wil je het webinar nog terugkijken of ben je benieuwd naar onze ondersteuningsmogelijkheden?

Lees meer

Professionele begeleiding tijdens online LOG-dag

dinsdag 2 maart 2021

Al jaren mogen we het secretariaat verzorgen voor de Vereniging Klinische Genetica Nederland (VKGN). Zij organiseren een aantal keer per jaar de LOG-dag (Landelijk Overleg Genetic counseling). Het programma bestaat uit een gehele dag met een combinatie van expert voordrachten en casuïstiek gekoppeld aan een thema. Normaliter vindt deze dag op een fysieke locatie plaats en ondersteunen wij in de voorbereiding. Gezien COVID-19, kon dat niet doorgaan. De organisatie koos ervoor om deze hele dag online te organiseren. Met 230 deelnemers in een online Teams meeting met presentaties en ruimte voor interactie. Daarnaast werd er ook netjes geregistreerd wie er aanwezig waren. De VKGN: “We zijn heel erg blij met het meedenken en de professionele ondersteuning van Cantrijn, waardoor de online LOG-dag een succes is geworden!”

Lees meer

Webinar voor verenigingen en stichtingen 16 maart 2021

maandag 15 februari 2021

Ben jij al op de hoogte van de wetwijzigingen m.b.t. aansprakelijkheid van bestuurders van jouw vereniging of stichting? Neem deel aan ons webinar en laat je bijpraten!

Lees meer

Deskundige begeleiding op de digitale snelweg

donderdag 4 februari 2021

In het tijdperk van de digitale revolutie kan geen organisatie functioneren zonder een optimaal functionerende automatisering. Cantrijn begeleidt haar klanten daarin, met de deskundige hulp van ervaren IT-partners Tredion en DailyCMS. Edwin van Gorsel van Cantrijn, Femke Cornelissen van Tredion en Timo van Tilborg van DailyCMS vertellen over de almaar voortschrijdende technieken en hoe deze doeltreffend in te zetten. Edwin: ,,Veel klanten van Cantrijn, hebben zelf niet de gelegenheid of de kennis om zich met automatisering bezig te houden. Bestuursleden hebben naast hun verenigingswerk immers gewoon hun eigen drukke baan. De e-mail en de applicaties die nodig zijn, moeten werken. Het realiseren ervan en het beheer leggen de klanten bij ons neer.’’

Lees meer

Het algemeen belang boven het eigenbelang

woensdag 13 januari 2021

Cantrijn verzorgt het secretariaat voor verschillende grote serviceclubs in Nederland. Goed doen voor de samenleving, dat is waarvoor deze organisaties bestaan. Op deze plaats stellen we JCI, Lions en Rotary graag nader aan je voor.

Lees meer

Wij zijn onze klant

maandag 11 januari 2021

Cantrijn verzorgt voor verenigingen, instellingen, bedrijven en projectorganisaties bij alle voorkomende ondersteunende activiteiten. Al vijfentwintig jaar lang. Een mooie gelegenheid om met Ingrid Cantrijn en Edward van der Meijden stil te staan bij de gedrevenheid achter een unieke organisatie.

Lees meer

Week van de vereniging

donderdag 19 november 2020

De Nederlandse Associatie (DNA) viert dit jaar haar vijfjarig jubileum. Dit doen zij o.a. met "de Week van de Vereniging". Mooi om een week lang stil te staan bij allerlei ontwikkelingen die verenigingen meemaken. Als enthousiaste partner vieren wij dit jaar ook ons jubileum. Al 25 jaar mogen we verenigingen ondersteunen op het gebied van secretariaat, administratie, kwaliteit en communicatie. Ook organiseren wij al jaren allerlei bijeenkomsten voor verengingen. Juist in deze bijzondere tijd gaan wij nog een stap verder!Door COVID-19 kunnen we elkaar niet zo makkelijk fysiek ontmoeten. Toch is het zó belangrijk om wel contact met je leden te houden. Daarom helpen wij je graag met het organiseren van jouw online bijeenkomst, ALV of webinar. Volledig online of in een hybride vorm, het is allemaal mogelijk. Wij denken graag met je mee! Wist je dat: Je via Meet and C (label van Cantrijn Groep) ook vergaderruimtes en flexplekken in Gorinchem kunt reserveren? Groepen tot 20 personen kunnen elkaar op deze manier toch ontmoeten en samenwerken, binnen de COVID-19 richtlijnen. We via cMember (label Cantrijn Groep) een community management platform bieden, genaamd Semble. Hiermee kun je op een interactieve manier communiceren met je achterban en met elkaar in contact blijven. Wil je ook graag meer contact houden met jouw achterban? Neem dan vrijblijvend contact met ons op!

Lees meer

25 jaar Cantrijn

dinsdag 1 september 2020

We hebben iets te vieren. Vandaag is het precies 25 jaar geleden dat Ingrid Cantrijn voor zichzelf begon. Inmiddels bieden we met een kleine 40 medewerkers dag in dag uit ondersteuning aan tal van vormen van samenwerking. Van verenigingen, stichtingen, projectorganisaties, communities tot aan kleine ondernemingen. 25 jaar is een mooie mijlpaal waar we een geheel jaar aandacht aan gaan schenken. Uiteraard op gepaste wijze met diverse activiteiten voor onze medewerkers, relaties en klanten. Een van onze activiteiten is het uitbrengen van een "Cantrijn magazine" die later dit jaar zal verschijnen.Langs deze weg willen we ook alle klanten bedanken voor het vertrouwen en hopen op een mooi jubileumjaar samen.

Lees meer
Sluiten