Nieuws

Certificering als kers op de taart

dinsdag 14 februari 2017

Trots zijn we met het behalen van onze ISO-certificering. Het is nooit een doel op zich geweest, maar het certificaat is een mooie bekroning op ons professionaliseringstraject. Als organisatie willen wij continuïteit bieden en dat kenmerkt zich door het gebruik maken van herkenbare Cantrijn werkprocessen. Dat maakt het mogelijk om te allen tijde te voldoen aan het continuïteitsvraagstuk en de efficiëntie waar de klant voor kiest op het moment dat hij met Cantrijn in zee gaat. Naast Cantrijn zijn ook de andere C-merken gecertificeerd. Meer informatie over het certificaat is hier te vinden.

Lees meer

Ondersteuning bij klachten en geschillen

donderdag 5 januari 2017

Per 1 januari hebben we een tweetal nieuwe klanten mogen verwelkomen; de Geschilleninstantie Mondzorg en de Geschillencommissie Psychische Zorg. We bieden secretariële en financieel administratieve ondersteuning om de geschillenbeslechting op een zo goed mogelijke manier te kunnen uitvoeren. Deze ondersteuningsvorm komt voort vanuit een nieuwe wettelijke verplichting per 1 januari 2017 om de consument een loket te bieden zonder direct de rechtelijke macht te moeten raadplegen. Dat loket bieden wij vanaf heden!

Lees meer
Sluiten