Onze opdrachtgever verkoopt en verhuurt betonbekisting systemen aan de Nederlandse aannemerij. Met name voor de afhandeling van de verhuurbekisting hebben zij een uitgebreid terrein met schoonmaak- en montagehallen waarin de werkzaamheden plaatsvinden. Voor de engineering en administratie van de te leveren materialen beschikken zij over een projectbureau waar een team van 10 personen werkzaam is en een administratie met 5 personen. De diverse afdelingen beschikken over een eigen ruimte.
Er wordt continu gewerkt aan het upgraden van de werkplekken in relatie tot ergonomie en duurzaamheid.
Ondersteuning van directie en managementteam
- Notuleren van vergaderingen
- Bijhouden/verwerken inkomende post en mailverkeer van diverse mailaccounts
Projectwerkzaamheden
- Inschrijven projecten en opvolgen van verschillende acties
- Opstellen opdrachtbevestigingen en registreren daarvan
HRM-werkzaamheden
- Ziekteverzuimregistratie
- Verlofregistratie
- Organisatie personeelsfestiviteiten
Facilitaire zaken
- Bestellen en bijhouden kantoorbenodigdheden
- Contactpersoon IT-zaken
Marketing
- Aanspreekpunt voor diverse mediakanalen
- Bijhouden social media intern en extern
Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Neem dan meteen contact met ons op via solliciteren@cantrijn.nl. We gaan altijd met je in gesprek!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.