Ik ga altijd met je in gesprek!

Erick Verlee

Ik ga altijd met je in gesprek!

Directiesecretaresse (vanaf 32 uur)

Waar ga je werken?

Onze opdrachtgever verkoopt en verhuurt betonbekisting systemen aan de Nederlandse aannemerij. Met name voor de afhandeling van de verhuurbekisting hebben zij een uitgebreid terrein met schoonmaak- en montagehallen waarin de werkzaamheden plaatsvinden. Voor de engineering en administratie van de te leveren materialen beschikken zij over een projectbureau waar een team van 10 personen werkzaam is en een administratie met 5 personen. De diverse afdelingen beschikken over een eigen ruimte.

Wat bieden wij?

  • Salaris tot maximaal € 3.600,-- bruto per maand o.b.v. een fulltime dienstverband en afhankelijk van werkervaring en leeftijd
  • 25 vakantiedagen
  • 13 ADV-dagen
  • 1 versnipperdag
  • Betaling van de basispremie collectieve ziektekostenverzekering
  • Uitgebreide pensioenregeling: Ouderdomspensioen op basis van beschikbare premie, nabestaanden pensioen, nabestaanden overbruggingspensioen, WGA-verzekering, premievrijstelling bij invaliditeit
  • Regelmatig leuke bedrijfsuitjes
  • Vakantieborrel
  • Kerstviering

Bij ons zit je goed!

Er wordt continu gewerkt aan het upgraden van de werkplekken in relatie tot ergonomie en duurzaamheid.

Wie ben jij?

  • MBO+ werk- en denkniveau
  • Een perfecte beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift
  • Gedegen kennis en ervaring met MS Office
  • Goede beheersing van de Duitse taal
  • Enige jaren ervaring in het werken voor een directie in een klein bedrijf
  • Bij voorkeur woonachtig in de regio

Jouw karaktereigenschappen

  • Loyaal
  • Toegankelijk
  • Discreet
  • Punctueel
  • Leergierig

Wat ga je doen?

Ondersteuning van directie en managementteam
- Notuleren van vergaderingen
- Bijhouden/verwerken inkomende post en mailverkeer van diverse mailaccounts

Projectwerkzaamheden
- Inschrijven projecten en opvolgen van verschillende acties
- Opstellen opdrachtbevestigingen en registreren daarvan

HRM-werkzaamheden
- Ziekteverzuimregistratie
- Verlofregistratie
- Organisatie personeelsfestiviteiten

Facilitaire zaken
- Bestellen en bijhouden kantoorbenodigdheden
- Contactpersoon IT-zaken

Marketing
- Aanspreekpunt voor diverse mediakanalen
- Bijhouden social media intern en extern

Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Neem dan meteen contact met ons op via solliciteren@cantrijn.nl. We gaan altijd met je in gesprek!

Ben je een recruitmentbureau?

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Delen via
Sluiten